Victoria falls Zimbabwe. - Reisverslag uit Grootfontein, Namibië van Marja Ruiter-van Halteren - WaarBenJij.nu Victoria falls Zimbabwe. - Reisverslag uit Grootfontein, Namibië van Marja Ruiter-van Halteren - WaarBenJij.nu

Victoria falls Zimbabwe.

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Marja

23 Oktober 2019 | Namibië, Grootfontein

Victoria Falls We gaan deze dag naar Zimbabwe.Bij de grens busje uit stempeltje tempeltje stempeltje busje in en uit .Papieren invullen en weer stempeltje stempeltje.Nu zijn we met 2 meisjes uit Duitsland en een echtpaar uit U.K. Na de grens in een andere bus en na een uur waren we er.Heet, heet , heet.Iedereen klaagt er overOok de locals klagen er over.We werden met een Afrikaans dansje begroet.Erg toeristisch maar je hier zijn geweest.Veel chinezen en Japanners Handschoenen aan en monddoekjes voor bij een temperatuur boven de 40 gr.Dit is het droge seizoen. Dat wil zeggen de watervallen zijn minder breed dan in de regentijd. Maar ondanks dat heel erg mooi.Het is de hoogste ter wereld dus hoger dan de Niagara .De brug die in 1904 werd gebouwd hebben we gezien maar niet overgelopen.Het een verbinding tussen Zimbabwe en Zambia.Na wat gedronken en gegeten hebben weer terug naar Kasane Bij de grens weer weer stempeltje stempeltje.Arnold heeft een kaakontsteking.we hebben bij een pharmacie pillen gehaald.Dat moet helpen.Gelukkig hebben we vandaag geen programma .Lekker uitrusten in bed of bij het zwembad.

• 23 Oktober 2019 - 10:53

Inge:

Hoi,
    Rust lekker uit vandaag! en beterschap met Arnold.
    Vroeger (1990) was er ook een hotel bij de watervallen, Victoria hotel,
    is dat er nog?

• 23 Oktober 2019 - 19:08

Wim En Rieky Philips:

Hallo , Prachtige reis en nog veel genieten een behouden thuiskomst.

• 23 Oktober 2019 - 19:23

Henk:

Hoi Marja . Mooie verhalen !!
    Wat die kaakontsteking van Arnold betreft . Laat het niet uit de hand lopen . Direct onderdrukken met AB zou het beste zijn . Geen definitieve oplossing . Maar het kan wellicht een hoop ellende aldaar voorkomen . Hopelijk gaat het goed . Geniet van de mooie dingen daar .
    Liefs Henk

• 24 Oktober 2019 - 17:26

Bert En Wil:

Wat een prachtige reis maken jullie . Arnold beterschap met je kaak. Hopelijk helpen de medicijnen . Gr.