Rustdag in lodge bij rundu. - Reisverslag uit Rundu, Namibië van Marja Ruiter-van Halteren - WaarBenJij.nu Rustdag in lodge bij rundu. - Reisverslag uit Rundu, Namibië van Marja Ruiter-van Halteren - WaarBenJij.nu

Rustdag in lodge bij rundu.

Blijf op de hoogte en volg Marja

15 Oktober 2019 | Namibië, Rundu

Alles gaat naar wens behalve wifi voor de verslagen.We zijn nu aan het begin van de caprivi strook in Namibië. In het Etosha park hebben we veel groot wild gezien.Het landschap was heel vreemd om te zien .Witte grond ,witte wegen en door het stuiven van de auto's ook witte struiken en bomen zonder blad. Het is hier droge tijd en wibter geweest.Gisteren langs een 300km.lange weg naar Rundu gereden .Heel veel armoedige hutjes gezien.De mensen proberen langs de weg houtsnijwerk ,bosjes stroo en wat houtskool te verkopen.Om 4uur kwamen we bij onze lodge met een mooie aangelegde tuin groen gras ,zwembad en overvloedig eten .Wat een verschil.Mijn verslagen schrijf ik eerst in een schriftje want ik ben halvervewege op het internet en dan houd wifi er plotseling er mee op.


  • 15 Oktober 2019 - 12:56

    Jan EnWendyElgersma:

    Jullie zijn begonnen aan een zeer bijzondere reis. Indrukwekkende fotos.
    We genieten ervan. Een totaal andere wereld.
    we kijken alweer uit naar het volgende verslag!
    Gr.Jan en Wendy.

  • 16 Oktober 2019 - 11:16

    Marthy:

    Hoi lief zusje van me Ik geniet van jouw enthousiaste verhalen En wat fijn dat je de olifanten in zo grote getale spotte. Ik ben weer terug uit Boston Ik heb het zeer gezellig bij Loes gehad. Boston is een prachtige stad Vooral het oude gedeelte met name de buurt van Harvard.Doet engels aan. Daantje heeft het heel erg naar haar zin gehad op haar logeer adres. Een pak van mijn hart. Ik kijk uit naar jouw volgendeverslag. Lfs M

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marja

Marja Ruiter van Halteren

Actief sinds 18 Jan. 2013
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 176781

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2019 - 30 Oktober 2019

reisverslag namibie\botswana

07 Februari 2017 - 25 Maart 2017

Suriname februari maart 2017

10 Februari 2015 - 10 Maart 2015

na 50 jaar terug in Suriname

06 Februari 2013 - 29 Maart 2013

Noord Molukken en Sulawesi

Landen bezocht: