We gaan naarNamibie en Botswana - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Marja Ruiter-van Halteren - WaarBenJij.nu We gaan naarNamibie en Botswana - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Marja Ruiter-van Halteren - WaarBenJij.nu

We gaan naarNamibie en Botswana

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Marja

27 September 2019 | Namibië, Windhoek

We hebben er zin in.
Dinsdag 8 0ktober 2019 beginnen Arnold en ik weer aan een spannende reis . Ditmaal door Namibië en Botswana. We hebben de vliegtickets ,de auto en de lodges laten vastleggen. We vliegen weer naar de hoofdstad van Namibië Windhoek. Gaan dan naar een lodge ten noorden van de hoofdstad om bij het zwembad bij te komen .De vliegreis duurt 12 uur. De volgende dag vertrekken we richting Etosha nationaal park. Vervolgens door de smalle Caprivistrook richting de Victoria watervallen. Daarna Botswana in . Ik hoop dat we goed weer hebben geen auto pech en veel groot wild zien . Als we internet en tijd hebben om te schrijven, zal ik een verslag van deze reis maken . Marja.

• 27 September 2019 - 16:02

Cor En Wobbie:

Toppie luitjes, goed dat jullie dit hebben besloten nu het allemaal nog kan. Hele fijne reis en we zullen jullie volgen.

• 27 September 2019 - 16:39

Willem En Ineke Reker:

Goede reis en heeeeeeel veel plezier

• 28 September 2019 - 13:32

René Van De Poel:

Hé Arnold en Marja
    Mooi dat jullie weer op reis gaan! Een fijne reis en behouden retour. Ben benieuwd naar het verslag van jullie avonturen.

• 28 September 2019 - 15:24

Wim En Rieky Philips:

Wij wensen jullie een prachtige reis toe vooral naar de Victoria watervallen en de bush door en hopenlijk
    zien jullie de big 5 veel plezier en een behouden thuiskomst.

• 28 September 2019 - 23:01

Jenny Polanen :

Beste Marja en Arnold, geweldig hoor. Wordt zeker een mooie vakantie. Veel plezier!! Lees graag jullie verslagen.

• 29 September 2019 - 20:15

Aafke:

Hallo Arnold en Marja,
    Fantastisch, wordt vast weer een mooie reis. Heel veel plezier. Ik zal jullie weer met belangstelling volgen. xxx Aafke

• 30 September 2019 - 15:06

Klaas En Margreet:

Lieve mensen , wat spannend zo'n reis . Maar we hebben jullie vaker uigezwaaid voor een ver avontuur .Ik ga mij verheugen op de verslagen .groeten vanuit Friesland . Klaas en Margreet .

• 03 Oktober 2019 - 11:36

Wendy Elgersma:

Lieve Marja en Arnold,

Een geweldige reis .Echte GlLobetrotters. Een hele fijne reis gewenst!

Leuk jullie te volgen. Jan en Wendy.

• 06 Oktober 2019 - 13:15

Agnes Verloop:

Dat belooft weer een mooie reis te worden! Heel veel plezier samen. Kom maar op met jullie foto's en verhalen! Hartelijke groet, Agnes (en ook een fijne reis gewenst door Roos-Marije)