Reisdag - Reisverslag uit Grootfontein, Namibië van Marja Ruiter-van Halteren - WaarBenJij.nu Reisdag - Reisverslag uit Grootfontein, Namibië van Marja Ruiter-van Halteren - WaarBenJij.nu

Reisdag

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Marja

19 Oktober 2019 | Namibië, Grootfontein

Vrijdag weer een autorit.Ditmaal iets meer dan 200km.Bij het ontbijt afscheid genomen van3 gezellige mensen uit Windhoek.Saaie weg.Val bijna in slaap.Heb slecht geslapen.Om 12uur precies waren we in Namushasha river lodge.Bij het Mudumu national park.In ge chequed en een game drive geboekt voor vanmiddag 3 uur..eerst met een platte boot door een moeras., nijlpaarden en krokodillen en dan overstappen op een jeep.Er gingen nog 5 mensen meer mee.2 nederlanders en 3 Zwitsers.Weer een prachtig gebied met veel buffels en heel veel olifanten.Ze zijn hier niet zo dik als in Etosha.De uileg was:ze lopen hier veel meer km.Ze komen uit Angola en gaan naar de delta in Botswana.Hwt is een prachtig gezicht vooral met die kleintjes er tussen.Kudu zeebra's impala's springbokken Sabel Ntilopen 'wratten zwijnen apen en heel veel mooie vogels en ook nog wat giraffes. Halve wege een drankje en een hapje .De benen strekken .De game drive duurt tot zons ondergang.6 uur.Vroeg naar bed morgen een rustdag. In Afrika is interdet met vlagen soms wel en soms niet.Niemand maakt zich er druk over.Ik wel.

• 19 Oktober 2019 - 12:20

Iety:

Wat een leuke naam voor die avontuurlijke boottocht. Jullie doen veel indrukken op.
    Maar Marja, erger je niet over het internet. Verspilde energie hoor! Je moet nu volop genieten!

• 21 Oktober 2019 - 13:54

Agnes Verloop:

Je bent nog niet helemaal onthaast dus. Wij kunnen hier ook best wel even wachten op de verslagen hoor en anders heb je lekker veel te vertellen als je thuis komt. Papier is ook geduldig. Het bestaat nog steeds ;-)

Gewoon lekker genieten van het moment!

Liefs van Agnes en vast ook wel van Roos-Marije maar die is de hele herfstvakantie in Almere.

• 21 Oktober 2019 - 13:57

Grietje Buter:

Hallo Marja en Arnold, ik begin nu pas met het lezen van jullie reisverslag.
    Nog geen tijd gehad, maar nu vakantie,eerst indruk is goed, jullie hebben naar je zin en zo te lezen zien jullie allemaal weer nieuwe dingen.

• 21 Oktober 2019 - 14:04

Grietje Buter:

Hallo Marja en Arnold,
    Ik ben weer helemaal op de hoogte van jullie reis, mooi om te lezen, hopelijk slaap je in de volgende lodge
    beter Marja.
    Groetjes Grietje en Gerrit.

Tags: Mudumu